מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

מתכון לכבד בריא ויעיל

הכבד שלנו הוא, בין היתר, תחנת "ניטרול הרעלים" שלנו. חומרים שונים מובאים לכבד דרך הדם ושם הם מפורקים ומושלכים החוצה דרך הצואה.

לשלב הראשון, הפירוק, הכבד זקוק לירקות ירוקים כהים, ירקות צהובים, חלמון, שקדים או גרעיני דלעת, ALA (אומגה-3 מן הצומח, למשל שמן זית), ויטמין 12B, וגם שום, ברזל, שומן רווי, וזרחן (יש בבשרים או גבינות).

לשלב השני, "אריזת חומרים מסוכנים" (כמו שעוטפים שברי זכוכית בנייר עיתון לפני שזורקים אותם לפח) והשלכתם החוצה, הוא צריך ירקות ירוקים, בוץ, פקטין (הנמצא למשל בפטל וגרגרי יער אחרים, תפוחים חמוצים ופירות הדר) ו- ALA.

כמו כן לתהליך זה עוזרים גם ציר עצמות, ירקות כמו כרוב, הרבה בצל ושום, קצת אגוזים (בשביל האבץ), 2-3 אגוזי ברזיל (בשביל הסלן), וסלק אדום עבור הפיגמנטים האדומים (betalain).

וכמובן שהדרך החוצה, המעי הגס, צריכה להיות תקינה! דלקתיות במערכת העיכול, או סטרס, עלולים לסגור את הדרך וכך הרעלים חוזרים לתוך הגוף.

 

מודעות פרסומת

רוצה להוסיף תגובה?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

מידע

ערך זה פורסם ב-18 באוגוסט 2018 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , , , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 1,193 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 72,543 hits
%d בלוגרים אהבו את זה: