מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

רמאות

לצ'יפסעתים קרובות לקוחות שואלים אותי אם זה בסדר לרמות מדי פעם. אני מקבלת שאלות כמו "האם כל כך נוראה לאכול רק קצת?". תשובתי היא בדרך כלל "מהו 'קצת'? האם אתה יכול לעמוד בזה?"

מה הכוונה?

הנה דוגמה מעצמי:

בערך פעם בחודש אישי ואני הולכים לפאב להקשיב למוזיקת בלוז. אין הרבה מנות LCHF בתפריט ולפעמים מאוד בא לי לנסות את הצ'יפס עם גבינה מומסת מעל. אבל אני לא יכולה לאכול קערה שלמה. הבטן שלי לא כל כך שמחה למחרת אם אני כן אוכלת. ואני לא יכולה להסתפק רק בצ'יפס אחד או שניים ואז להפסיק לאכול. ניסיתי. אז אני לא מזמינה כלל.

האם זה אומר שאני אף פעם לא אוכלת צ'יפס? ברור שלא. כשאני יוצאת עם חברים ואחד מהם הזמין צ'יפס, אני מחכה בסבלנות עד שנותרים רק כמה ואז אני אוכלת אחד או שניים. (אני מבקשת רשות.)

אני לא מאמינה ב-"לרמאות". אני מאמינה בהכרת גופי ולעשות בחירות משכילות.

אז תפסיקו לרמאות ותתחילו לבחור!

 

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-פברואר 11, 2016 מאת ב-כללי ותויגה ב-, .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,072 hits
