מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

פיאט אדומה

מכונית אדומה

מכירים את התופעה שקורת כאשר חושבים לקנות פיאט אדומה ופתאום רואים מכוניות פיאט אדומות בכל מקום?

בדרך כלל כשאני יוצאת אני, כמו רוב האנשים, שמה לב לאנשים סביבי, ברחוב, בקניון, ברכבת, וכן הלאה. וכמו רובם, אני רואה בגדים ותסרוקות וכאלה. אבל אני גם רואה בריאות, או לייתר דיוק את החוסר בה. יש כל מיני סימנים שעין מיומנת יכולה לראות כדי להעריך את בריאותו של אדם. אחד מהם הוא כמובן המשקל, בעיקר עודף משקל אך לא רק. אני מניחה שפיזיונומה של אדם היא כמו פיאט אדומה בשבילי. ואני די רגילה לראותה. אבל …

לפני כמה ימים הלכתי לסופר – יום שני רגיל בסביבות הצהריים. נכון, לא היו הרבה אנשים (כמעט לא היו תורים בקופה) אבל מכוניות פיאט אדומות בכל מקום! כולם !!! טוב, לא מכוניות פיאט אבל אנשים בעלי עודף משקל …

די מבהיל.

ועצוב מאוד מאוד.

 

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-יולי 30, 2015 מאת ב-כללי ותויגה ב-, .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,019 hits
