מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

כמעט שם

אני לא בטוחה האם ספרתי כבר כאן בבלוג, אני יודעת שאכן סיפרתי בידיעון שלי, שאני עסוקה בכתיבת ספר בישול LCHF. "עוד ספר בישול?" אולי תשאלו. ובכן, אני חובשת שלספר "Tasty Healthy Easy LCHF: a Kosher Cookbook for Beginners" יש יחודיות.

לעתים קרובות אני מקבלת שאלות מאנשים שרק התחילו את מסע ה- LCHF, איך להתאים את המתכונים הרגילים שלהם. סטודנטים מזכירים לי שהם תמיד דלי אמצעים, והורים לילדים קטנים מספרים לי שאין להם זמן לבשל. ניסיתי לקחת את כל זה בחשבון בעת יצירת המתכונים, וגם לוודא שהם כולם כשרים. (יש הרבה מתכונים דלי פחמימות אבל לא הרבה כשרים.)

ספר הבישול מתחיל עם תיאור LCHF וממשיך עם כמה עצות מטבח בסיסיות לפני חלק המתכונים. ההוראות קלות והמתכונים כוללים מעט רכיבים. אני מקווה שאנשים ייהנו להשתמש בספר הבישול לפחות כמו שאני נהניתי לכתוב אותו.

נ.ב. אמסור פרטי רכישה ברגע שיש לי.

הנה כמה תמונות שצלמתי לאורך הדרך:

הכנות …

הכנת חמאה מטובלתהכנת פשטידת גבינות וטונה
עוף בקארי

 

 

 

 

 

 

 

סטיילינג וצילום …

סטיילינג אוכל
מצלמים אוכל

לחמניות שקדים מהירות

 

 

 

 

 

 

 

טיוטה ראשונה …

טיוטה ראשונה

 

 

 

 

 

נ.ב. אמסור פרטי רכישה ברגע שיש לי.

2 תגובות על “כמעט שם

  1. Dani
    נובמבר 1, 2014

    הספר יהיה גם בעברית או רק באנגלית?

    • Dina
      נובמבר 1, 2014

      בהתחלה באנגלית ואם יהיה ביקוש אז גם בעברית.

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-אוקטובר 23, 2014 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,019 hits
