מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

אני רוצה שמנת בקפה שלי!

coffee creamלמה אני לא יכולה לקנות שמנת "מלאה" בסופר? אני יודעת שהמוצר קיים. ושתכולת השומן בה הינה 42%! ושאין בה כלל תוספים. פשוט שמנת טהורה …

מסעדות ומאפיות ובתי קפה יכולים להשיג אותה, אבל לא אנשים רגילים. זה לא מוצא חן בעיניי. למה שוללים ממני את הדברים הטובים?

בסופרים כאן בארץ, ניתן להשיג שמנת רק עד 38% שומן. ומוסיפים לה כל מיני תוספים. כדי להסמיך אותה. למה? השאירו את השומן ולא יהיה צורך בתוספים!

ברוב המסעדות "הרגילות" יש בדרך כלל למצוא בתפריט גם כמה אפשרויות צמחוניות. עבור אותם הלקוחות שלא אוכלים בעלי חיים. מאוד מתחשב ובדיוק כפי שצריך להיות; כדי לרצות לקוחות, טוב לעסקים, לא משנה מה הסביה. אבל למה אין אופצית מן החי במסעדות צמחוניות? האם אני לא לקוחה מספיק טובה? האם לא אמורים לרצות גם אותי? לפחות חביתה?

לא בכל בית קפה יש שמנת. יש להם חלב רגיל, חלב דל שומן, ואפילו חלב סויה, אבל לא שמנת. למה? האם הם לא רוצים לקוחות מרוצים?

אני ממש בעד פלורליזם וחושבת שכל אחד צריך לחיות את חייו כרצונו (כל עוד אינו פוגע באחרים) אז בואו נעשה זאת! השאירו את מוצרי דלי-השומן על מדפי מוצרי החלב בסופרים, אבל תוסיפו גם את מוצרי השומן המלאה! נשמע לי כמצב בו כולם מרויחים. וזה בהחלט שווה את המעמץ כי שוק מוצרי שומן המלא הולך וגדל. רק תסתכלו מסביב. כמה מחבריכם עברו לתזונת  LCHF או Paleo בזמן האחרון? או לפחות הפסיקו לפחד משומן?

אני רוצה שמנת מלאה בקפה שלי!

 

2 תגובות על “אני רוצה שמנת בקפה שלי!

  1. Ohad Inbar
    ספטמבר 16, 2014

    Col hacavod!
    Sorry, my computer cannot write Hebrew right now, but I am a LCHF sicne 2008 and my family who live in Kibbutz Yagur won't listen to my recommednations, a very taboo theme in Israel, everyone explains to me that it has to be "balanced" and the food pyramid etc
    So I live in Sweden a,d I am reading at your website cause I have seen it in a Swedish website, kostdoktorn.se
    I am ready to help, I speak both languages and could assist in translation if there is an interest.
    German and English is an option too.

    yofi shel avoda!

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-ספטמבר 4, 2014 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,080 hits
