מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

"לאכול הכל במידה"…

… הינה תגובה שאני מקבלת הרבה פעמים כאשר נושא אוכל ודיאטה עולה לדיון. האם יש משהו שחולק על זה? נשמע טוב, מאוזן והגיוני.

ואני תוהה …

האם כדאי שאנשים אלרגיים לאגוזים יוכלו אגוזים במידה?

האם כדאי לאלכוהוליסטים לשתות במידה?

לא כל דבר טוב, אפילו במידה …

3 תגובות על “"לאכול הכל במידה"…

  1. עידית
    ינואר 31, 2012

    לדעתי מדובר באנשיםבריאים ללא בעיות.
    אלכוהוליסט לא יכול לשתות אלכוהול במידה.
    אלרגי לאגוזים,גם מידה עלולה לגרום למותו

  2. Dina
    ינואר 31, 2012

    את צודקת, עידית, רק שהרבה פעמים אומרים לי את זה גם כאשר אני מנסה להסביר שיש אנשים "אלרגיים" לפחמימות …
    חוץ מזה, גם אנשים בריאים (היום) צריכים לשים לב כדי לא לחלות (מחר) …
    וחוץ מזה, רציתי קצת דיון … 😉

  3. עידית
    פברואר 1, 2012

    אני למשל אלרגית לפחמימות וסוכר.
    מה הכוונה:ברגע שאני אוכלת מהם במידה אני מתחילה לאכול הכל ללא הגבלה.
    מנסה להמנע משני המוקשים הללו ככל שניתן.
    לעיתים יש נפילות קשות ואז כל היום הוא יום של מתוקים ופחמימות שזה דבר נוראי ואחר כך אני משלמת מחיר כבד…

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-ינואר 31, 2012 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 520 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 64,749 hits
