מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

קצת מזה וקצת מזה

קבלתי קצת תלונות שאני לא כותבת מספיק … 😉

טוב, אני מתנצלת! 🙂

כהגנתי אוכל לומר שאני עסוקה בתרגום הבלוג לאנגלית (קבלתי כמה הארות שלא כולם כאן בארץ קוראים עיברית), וגם להכין חומר מעניין להרצאת המבוא שאני מקווה להעביר בקרוב. (יהיו מועדים גם במקומות אחרים בארץ.)

אז בנתיים כדי שלא יהיה לכם משעמם … 😉

הנה כמה קישורים לדברים מעניינים:

כתבה קצרה על הטוב שבשומן(!) ששודר בארה"ב ביום א' בוקר. ההערה היחידה שלי זה שמשום מה תמיד צריכים להוסיף את ה"פוליטיקל קורקט" ולהביא משהו מ- FDA או דומה שיגיד את האימרות וההזהרות הקונווציונליות שאין להן בסיס … 😦

כתבה על תירס בכלכליסט מלפני כמה ימים. תודה למר קדמוני שהפנה אותי אליה! למרבה שימחתי הפסקתי לאכול תירס ברגע שעברתי ל- LCHF, אבל אם היתי ממשיכה לאכול אז רק תירס בתור תירס, בעונת הקיץ, בדרך הביתה מהים … 😉

ואצל ד"ר דוויס מתכוננים לחג ההודייה עם מתכון לפאי דלעת ללא חיטה או סוכר. אני חושבת שאכין אותו לבעלי האמריקאי ואפילו אוכל קצת בעצמי. ואולי אנסה גם מליות אחרות … 😉

צפיה וקריאה מהנה!

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-נובמבר 22, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , , , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,080 hits
