מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

אולי, אולי …

מתחילה להתעורר גם כאן בארץ קצת מודעות לבעית הפחמימות?

בחיפושיי בשנה אחרונה, אחרי חומר "דל-פחמימי" בעברית, מצעתי בקושי בלוג או שתיים בנושא, אבל לא הרבה מעבר לזה. רוב החומר הינו חזרות על הנחיות ישנות, לקוחות בעיקר מארה"ב, שמבוססות על מחקרים לא אמינים. אבל – היום הופנתי (מבלוג מר קדמוני) לכתבה מעניינת ב- YNET: הכותבת הינה נטורפתית והיא מונה 7 סיבות להשמנה.

אני מודה – התחלתי לקרוא עם ספק מסויים והופתעתי לטובה. 🙂 בהחלט מומלץ לקרוא אים כי יש לי שלוש הערות:

1) אפשר להוסיף יותר מה- 30% שומן בארוחה שהיא ממליצה, בעיקר כדי לא להוסיף הרבה מדי חלבון.

2) אפשר גם להוסיף שומן מהחיי. גם הוא לא מעלה את רמת השומנים בדם במיוחד (זה בעיקר עבודתה של הפחמימות), וכך אפשר להמנע מהרבה מדי אומגה-6 אשר יש בשומן צמחי.

3) פעילות גופנית טובה להרגשה כללית, אבל הרבה פעמים לאנשים שמנים מאוד, או חולים בצורה זו או אחרת, קשה להתחיל עם פעילות בגלל מצבם. כמה שלא רוצים לצאת לטיול, ברכיים כואבות ימנעו את זה. לכן עצתי קודם להתחיל באכילה נכונה – האנרגיה והיכולת לפעילות גופנית יבוא!

מודעות פרסומת

רוצה להוסיף תגובה?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

מידע

ערך זה פורסם ב-אוגוסט 31, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-, .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 520 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 64,749 hits
%d בלוגרים אהבו את זה: