מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

טראפל שוקולד

היתה חגיגה במשפחה – בר מצוה לבני הבונוס. כולנו הכנו משהו, עליי היה להכין פשטידת טונה וגבינות. החלטתי להכין גם הפתעה מתוקה – טראפל שוקולד:

אחד בטעם מנטה והשני עם צימוקים קצוצים בפנים

מצד אחד טראפל שוקולד הינו ממתק משובח עם טעם שוקולדי חזק ומרקם חלק, מצד שני הטראפל גם מתאים כממתק לרוב* אלו שרוצים להוריד את כמות הסוכר, מכל סיבה שהי.

אפשר להכין לבד בבית – או להזמין ממני 🙂

*לרוב – כי לאלו עם התמכרות לסוכר (או פחמימות) מומלץ להמנע מכל דבר שיכול להצית את ההתמכרות.

מודעות פרסומת

6 תגובות על “טראפל שוקולד

  1. קורא אנונימי
    ספטמבר 16, 2011

    תודה רבה על המתכון! (ועל הבלוג המעניין)
    הכנתי את זה לא מזמן וכל המשפחה התלהבה.
    אחותי אפילו ביקשה שאני אכין עוד אבל חשבתי שבגלל שהיא אוהבת(כלומר: מתה על) עוגות גבינה\קרם והיום הולדת שלה מתקרבת לנסות להכין כזו וגם על טהרת LCHF, החלק של השומן קל, הבעיה היא שכל המתכונים גם באתרי פליאו למיניהם מכילים תחליפי סוכר ותחליפי קמח שמבחינתי הם אותו דבר אז…
    יש לך אולי הצעה למתכון כזה? (אשמח גם אם הוא יהיה פשוט כמו זה בשביל כישורי הבישול הכושלים שלי :))
    תודה מראש

    • דינה
      ספטמבר 17, 2011

      שלום קורא אנונימי,
      נכון שהטראפל מטרף?!!

      אבדוק איזו מתכונים פשוטים לעוגות גבינה יש לי ואוסיף למתכונים בימים הקרובים. 🙂
      בנתיים אני יכולה להמליץ לך על רולדת קרם פשוטה במיוחד:

      להכין אופסיס בצורת פלטה דקה (כ- 1 ס"מ), למרוח שכבה של שמנת מוקצפת ולפזר גרגרי יער מעל (או לרסק את הגרגרים ולערבב עם הקצפת ולמרוח). בסוף מגלגים לרולדה. ככישוט אפשר למשל להמיס קצת שוקולד באחוז גבוה ולטפטף/למרוח מעל,

      כעיקרון אפשר להחליף סוכר בטיפטיפה סטיביה, אבל אפשר גם להמתיק בטעמים מתקתקים בטיבעם כגון וניל, קינמון, קליפת תפוז וכו'. נכון, לא מרגישים את אותו ריקוז של טעם מתוק כמו מסוכר, אבל יש מתיקות מסויימת. גיוון אחר, למשל בעוגות גבינה, יכול להיות להוסיף כף ריבת פרות ללא תוספת סוכר לעיסת הגבינה. יש למשל את הריבות של סן דלפור שעשויים רק מפרי. כמובן שלמי שיש בעיות סוכרת או התמכרות לסוכר, כדאי לשים לב לכמויות!

      בהצלחה! 🙂

  2. קורא אנונימי
    ספטמבר 17, 2011

    כן, היה מוזר לראות את המשפחה הפחממיסטית שלי אוהבת את זה כל כך :]
    ותודה רבה! אני אחכה למתכונים ואנסה את הרולדה שבוע הבא.
    סטיביה כשניסיתי לא אהבתי, אבל פירות יער יכול לצאת מעולה, אני מוסיף לפעמים קצת ריבת אוכמניות ללא סוכר לשמנת חמוצה וזה יוצא מעולה(אגב, רק אני לא מוצא יוגורט יווני נורמלי בארץ ומשתמש בשמנת חמוצה במקום?)

  3. דינה
    ספטמבר 18, 2011

    גם אני מצאתי רק יוגורט עד 8% כאן בארץ, לא נראה לי שיש יותר … – וגם אני משתמשת בשמנת חמוצה במקום. (לפעמים אפילו "מהול" בקצת שמנת 38% 😉 )

  4. פלי
    ספטמבר 26, 2013

    היי, המתכון לא נמצא.
    לא הבנתי אם מותר לאכול שוקולד או אסור.

    • Dina
      ספטמבר 27, 2013

      טעות שלי – שיניתי את הבלוג לפני כמה חודשים וכנראה פספסתי את הקישור הזה.
      העברתי את כל המתכונים לאתר הרשמי – http://www.whoneedscarbs.co.il – אך המתכון הזה עדין לא שם. עוד כמה ימים יהיה 😉

רוצה להוסיף תגובה?

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

מידע

ערך זה פורסם ב-אוגוסט 15, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-, , .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 520 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 64,730 hits
%d בלוגרים אהבו את זה: