מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

התלבטויות

רוב הימים אני כותבת המון רשומות בבלוג – אבל בראש. 😉

כתיבה שוטפת אינה הצד החזק שלי, אלה אם במקרה קבלתי איזו מוזה, וזה קורה רק מדי פעם. רוב הזמן אני צריכה "להחריח" את עצמי לשבת ולכתוב. למזלי, בדרך כלל הכתיבה משתחררת עם הכתיבה.

אז למה אני ממשיכה לכתוב את הבלוג הזה? כי חשוב לי! (וכפי שציינתי, בדרך כלל הכתיבה זורמת בסופו של דבר.)

אז עם כל הרשומות האלו שמסתובבות לי בראש, הרבה פעמים קשה להחליט על מה לכתוב. היום התלבטתי האם לכתוב על עלות המזון כאשר אוכלים לפי LCHF, או האם לכתוב על המאכל האופטימאלי שנקראה ביצה. יש לי גם כמה רשומות מוכנות חלקית, שמורות כטיוטות, בנושאים שונים (למשל התמכרות לסוכר, אוכל אמיתי, תסמונת מטבולית, ועוד).

אז מה דעתכם? על מה הייתם רוצים לקרוא? (אני רואה שלפחות 2-3 אנשים קוראים את הבלוג מדי פעם 😉 ) איזו שאלות יש לכם?

בנתיים אמליץ על רשומה בבלוג אחר שמדברת על עלויות האוכל. אמנם בתזונת פליאו אבל הקניות ל-LCHF די דומות. (אם כי, לפי דעתי אפשר להוזיל את זה עוד. אולי בכל זאת אכתוב על זה?)

3 תגובות על “התלבטויות

  1. זיו
    יוני 16, 2011

    אני בעד "התמכרות לסוכר"

  2. שומר הלילה
    יוני 17, 2011

    ברור שאוכל אמיתי (פלוס תמונות, כן?)

  3. Olga
    יולי 15, 2011

    תכתבי כמה שיותר!

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-יוני 15, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-, .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 520 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 64,749 hits
