מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

היתי היום בסופר

הלכתי לסופר – הקניה השבועית הרגילה: ביצים, חמאה, שמנת 38%, גבינות צהובות… מהפירות והירקות נשארו מספיק אחרי הביקור בשוק בשבוע שעבר אז רק לקחתי עוד קצת בצל, שתמיד יהיה עוד קצת בבית. הרי איך אפשר לבשל בלי?

אני עוברת בשורות של שתיה קלה, דגני בוקר, עוגות, חטיפים… ואני חושבת, כמה סוכר מיותר, כמה שומן מוקשה, כמה תוספות מלאכותיות, כמה חומרי E… אנחה עמוקה וממשיכה הלאה.

בדלפק הבשר והעופות יש עוף שלם במבצע. אני לוקחת, כמובן. בין הבשרים אין משהו מיוחד. יש מספיק במקפיא בבית אז אין צורך לשלם מחיר מלא היום. אני שומעת לקוח אחר מבקש מהקצב להוריד כמה שיותר מהשומן שעל חתיכת הבשר שהוא רוצה. ואני חושבת כמה חבל. זה הרי המרכיב שייתן טעם אשיר לתבשיל. ואת השובה לאורך זמן.

ועולה לי רעיון. אני שואלת את הקצב האם אפשר לקנות את כל השומן שהם מורידים מהעופות והבשר. הוא מסתכל עלי כאילו לא מבין; הם זורקים את זה. החלטתי לחפש ולהתידד עם אטליז טוב ולבקש שישמור לי. סוף סוף אוכל לטגן שניצלים במשהו טבעי במקום שמן צמחי מזוקק עם הרבה מדי אומגה-6.

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-מאי 23, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-, .

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,080 hits
