מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

תופעות לוואי

כשהתחלתי לאכול לפי LCHF חשבתי שזה "שיטה נחמדה" להורדה במשקל. שאלתי חברה מה דעתה (היא עובדת עם תזונה) והיא ענתה לי "אה, דיאטות דל-פחמימות לא מחזיקות. אי-אפשר להמשיך לאכול ללא פחמימות. חוץ מזה הגוף חייב פחמימות כדי לתפקד." ועוד כמה אימרות שכאלו.

ידוע שאפשר לקבל קצת תופעות לוואי בזמן שהגוף עובר משריפת פחמימות לשריפת שומנים, כמו חולשה, עייפות, עצבנות, טעם וריח רע בפה, ועוד כמה. זה בדרך כלל עובר תוך כמה ימים אבל יש כאלו שזה לוקח להם כמה שבועות. אלו תופעות גמילה רגילות. אני לא הרגשתי הרבה מהם, אולי קצת חולשה מיום השלישי עד כשבוע.

רציתי לרדת בערך 5 ק"ג ואכן ירדתי, כבר תוך חודש וחצי, כ- 2.5 מהם. מאז אני יורדת ועולה אותו קילו כל הזמן.

האם אני מרוצה? מאוד!

כי קבלתי כמה תופעות לוואי אחרים: יש לי מלא אנרגיה (התחלתי לרוץ), אין לי גאזים :-), החניכיים שלי כבר לא מדממים, אני אוכלת דברים טעימים לי (כמה שאני רוצה), וההשתוקקות לממתקים כמעט נעלמה.

האם אני מתכננת להמשיך לאכול ככה? בהחלט!

כן ירבו תופעות הלוואי! 😉

תגובה אחת על “תופעות לוואי

  1. רות
    מאי 5, 2011

    כל הכבוד לך!!!
    כשאני ראיתי אותך, ואם אני לא טועה זה היה לא הרבה זמן אחרי שאימצת לך את התזונה הבריאה הזאת, את בהחלט נראית הרבה הרבה יותר טוב!!!! גם היית מלאת אנרגיה וגם העור שלך נראה הרבה יותר… חי. כן. אני חושבת ש-חי זו המילה.
    והבלוג הזה פורח… וואוו. את פשוט הבנאדם המתאים להעביר את המידע הזה כמו שצריך.
    מחכה שתכתבי ספר.

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-מאי 5, 2011 מאת ב-נסיון אישי ותויגה ב-.

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,080 hits
