מי צריך פחמימות

לנהל אורח חיים LCHF בישראל

מחשבות בשעה מאוחרת …

הממסד (רופאים, תזונאים, ושאר אנשי הבריאות …) טוען שאנחנו זקוקים לפחמימות, בעיקר כמקור אנרגיה, וכדאי שהם יהוו כ- 55% מכלל המרכיבים שאנחנו אוכלים בכל יום. האמנם?

אני לא מתימרת להיות מומחית תזונה, אבל תמיד התעניינתי בתחום. אני משתדלת לחיות עם ראש פתוח, לחקור בעצמי ולשאול שאלות. אחר כך אני מחליטה מה בריא לי ולגוף שלי.

האם הרופאים והתזונאים לומדים כימיית הגוף? סביר להניח שכן. ובכל זאת…

חיפשתי ומצאתי חומר על איך גוף האדם מפיק אנרגיה. בגדול: קודם נשרפים הפחמימות, אחר כך החלבון ובסוף השומן. אבל אם כל הזמן יש פחמימות בגוף, מתי מגיעים לשרוף את השומן המצטבר?

האם מלמדים אותנו שקר תזונתי?

רוצה להוסיף תגובה?

מידע

ערך זה פורסם ב-פברואר 14, 2011 מאת ב-כללי ותויגה ב-.

לאתר LCHF ישראל

LCHF ישראל - האתר הרשמי

הזן את האימייל שלך כדי להרשם לבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות באימייל.

הצטרפו אל 519 שכבר עוקבים אחריו

Blog Stats

  • 66,019 hits
